Logotipas ir interneto svetainė „NT birža“

Skelbimų portalui NT birža sukurtas logotipas ir web dizainas. Sukurtas internetinis puslapis www.ntbirza.lt. Internetinis puslapyje integruota skelbimų filtravimo sistema, skelbimų paryškinimas ir iškėlimas į aukštesnes pozicijas, prijungta mokėjimai.lt sistema. Aktyvuota kontaktų forma. Web dizainas pritaikytas išmaniems įrenginiams. Įdiegtas naujienų srautas, taip pat baneriai. Turinio valdymo sistema leidžia administratoriui lengvai naudoti svetainę ar keisti parametrus.

ntskelbimai logo2

Prekinis ženklas „NTbirža“

„NTbirža“ – tai nekilnojamojo turto (butų, namų, sklypų, miškų, garažų ir kt.) skelbimų portalas. Čia galima parduoti, įsigyti bei išsinuomoti ar išnuomoti nekilnojamąjį turtą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

Šis klientas iš Lietuvos – naujakurys savo rinkoje. Didžiausias iššūkis tokiai jaunai įmonei – sukurti savo identitetą atitinkantį prekės ženklą bei per kuo įmanoma trumpesnį laiką subrandinti jo atpažįstamumą ir žinomumą. Tai didelis darbas kiekvienai naujai įmonei, kurios savybės nėra gerai pažįstamos net jos potencialiems paslaugų užsakovams. Klientui greitai padėjome išryškinti savo privalumus bei žingsnis po žingsnio ėmėmės kurti unikalų prekinį ženklą.

Koncepciją dera apipinti patrauklumu – pradėjome vizualinių sprendimų paiešką, kuriais galėtume perteikti prekės ženklo simboliką. Ieškojome bei eskizavome daugybę logotipų, kuriuose atsiskleistų nekilnojamojo turto motyvai.

Kadangi, mūsų klientui gyvybiškai svarbu kelti žinomumą, nusprendėme naudoti tekstinį logotipą, tiesiogiai komunikuojantį įmonės pavadinimą. Teksto išvaizdai iškėlėme griežtus reikalavimus – privalome naudoti tvirtas, geometrinių formų, europietiško charakterio šriftas, kuris komunikuotų patikimumą ir lengvai nusiskaitytų iš bet kokios distancijos. Labiausiai tam tiko „Fonarto“ šriftas, kurį unikaliai stilizavus galėjome aiškiai perteikti įmonės modernumą bei dalykiškumą.

adaptyvus interneto svetainės dizainas
Įmonės įvaizdžiui iškėlėme tikslą: jei kam nors iš „NTbirža“ auditorijos iškyla poreikis pirkti, parduoti ar išnuomoti nekilnojamąjį turtą – jie iš karto turi prisiminti „NTbirža“ prekės ženklą, tai tampa jų pirmuoju pasirinkimu. Žinoma, tokiam efektui reikia laiko ir kantriai lipdomo įmonės įvaizdžio, tačiau pirmas ir pats svarbiausias „ginklas“ į klientų širdis – tinkamas ir įtaigus prekinis ženklas. „NTbirža“ atveju, ženklas turi kalbėti ne tik apie savo pagrindinę funkciją bet ir byloti kitas savybes: patikimumą, modernumą.
5
web dizainas
Interneto svetainės dizainas sukurtas lengvas, greitai įsimenantis. Buvo naudojamos neryškios spalvos su ryškiais vyšninės spalvos akcentais. Kaip pagrindinis elementas buvo panaudotas namo piešinys, kuris geriausiai nusako apie ką yra kalba šioje interneto svetainėje. Patogus valdymas, aiški interneto svetainės navigacija sukuria „User friendly“ aplinką, kur viskas išdėstyta patogiai ir aiškiai, todėl žmogui nekyla problemų naršant.
adaptyvus dizainas responsive
adaptyvus interneto svetainės dizainas
NTbirža logotipas, web dizainas ir internetinė svetainė, nekilnojamojo turto skelbimų portalas