Logotipų kūrimas ir firminis stilius

Kuriame įsimintiną, lengvai atpažįstamą, konkurencingą ir modernų stilių su „Vau!“ efektu!

Prekės ženklas yra svarbiausia firminio stiliaus dalis. Prekės ženklas turi didžiulę vertę Jūsų verslo sėkmei. Kiekvienas prekės ženklas turi turėti originalią idėją ir viziją. Jei žinote, kokio tikslo norite pasiekti, tai prekės ženklas yra tai, nuo ko turite pradėti. Dėl prekės ženklo Jūs tampate lengvai atpažįstami.
Į logotipo kainą įeina: logotipo grafinio vaizdo sukūrimas, šriftų, spalvinės gamos parinkimas. Atlikus būsimo logotipo įvaizdžio formavimą, per 2-5 darbo dienas pateikiama 3-5 eskiziniai variantai, kurie vėliau koreguojami pagal Jūsų pageidavimus.
Taip pat galima pateikti logotipo naudojimo aprašymą su taisyklėmis, kaip tinkamai formuoti vientisą stilių.
Stiliaus knyga (Brandbookas) – įmonės firminio stiliaus naudojimo vadovas.
Brandbookas yra vizualinės komunikacijos vadovas, jis apsprendžia ir apriboja spalvų, detalių skaičių tam, kad nenukryptumėte nuo savo stiliaus ir išlaikytumėte firminio stiliaus vientisumą. Stiliaus knyga būtina užsakant maketavimo ar spaudos darbus, taip pat įmonės marketingo specialistams, kad įmonės įvaizdis visur atrodytų profesionaliai.
Į brandbooko kainąįeina: logotipo naudojimo taisyklės, identifikacinės spalvos, pagrindiniai ir papildomi šriftai, nurodymai kaip tinkamai formuoti vientisą stilių.

Firminis stilius – įmonės identifikavimo šaltinis. Firminių stilių turi visos įmonės, tačiau ne visos jį teisingai pritaiko ir naudoja. Sukursiu Jums įsimintiną, ir lengvai atpažįstamą firminį stilių. Tai – visas Jūsų įmonės įvaizdis. Firminiam stiliui dažniausiai pasirenkama: logotipas, vokas, blankas, sąskaita-faktūra, vizitinė kortelė. Taip pat: darbuotojo pažymėjimas, aplankas, nuolaidų kortelė, skrajutė, plakatas, kvietimas, apranga, reklama ant transporto priemonių, prezentacijos (PPT) šablonas, bloknotas, CD apipavidalinimas, lipdukai, el. pašto parašas.

Prekės ženklo kūrimo etapai

1. ATLIEKAMA ĮMONĖS ANALIZĖ
Išanalizuojama kliento įmonės veikla. Analizuojama įmonės vizija, vertybės, tikslai.

2. TIKSLINĖS AUDITORIJOS ANALIZĖ
Būtinai išsiaiškinama tikslinė Jūsų klientų auditorija. Tik tuomet dizainas kuriamas taip, kad ne tik būtų gražus, bet ir atneštų Jūsų įmonei maksimalią naudą.

3. KONKURENTŲ ANALIZĖ
Konkurentų analizė reikalinga tam, kad išsiskirti iš jų. Įvertinami konkurentų trūkumai ir privalumai ir sukuriamas neprilygstamas jiems dizainas. Svarbiausia – pranokti juos, neplagijuoti, sukurti išskirtinį stilių.

4. DIZAINO KONCEPCIJA
Atlikus visas šias analizes, įvertinus aplinką, pateikiami 3-5 eskiziniai variantai, kurie vėliau koreguojami pagal Jūsų pageidavimus.

Pagal logotipo sandarą išskiriamos tokios logotipų rūšys:

  • Logotipai su specialiu šriftu (dažniausiai pateikiamas pilnas įmonės pavadinimas arba jo trumpinys);
  • Pavadinimas ar jo trupinys, supintas su grafiniu elementu;
  • Logotipas be teksto, susidedantis tik iš grafinio elemento
pagr-pav

KKDVD logotipas

pizza-express-logo

Pizza Express Restoranas logotipas

logotipai-kaune1

GLS firminis stilius

pc-logotipas1

Present Connection prekės ženklo knyga

logopromatik

Logotipas Promatik

web-dizainas-ntbirza

Logotipas ir interneto svetainė

logotipaikaune

Logotipas „Racing Tasting“

vizitines-korteles-kaune

„Tesora“ logotipas ir brandbook’as

gerilogotipai

Firminis stilius

auto-interneto-svetaines-dizainas copy

Logotipas ir web dizainas

adira logotipas ir el parduotuve

Logotipas ir elektroninė parduotuvė